Ar mērķi sasniegtu plašāku auditoriju un Pierīgas atpūtas piedāvājuma popularizēšanā iesaistīt vietējo kopienu - paša EXIT RĪGA zīmola teritorijas iedzīvotājus, šī gada pavasarī, ar LEADER projekta atbalstu, tiek uzsākta EXIT RIGA zīmola VĒSTNEŠU kampaņa! 

Nākotnē paredzot iespēju šajā kustībā iesaistīt arvien plašāku sociālajos kanālos aktīvu iedzīvotāju skaitu, kuri vēlētos pildīt EXIT RĪGA zīmola vēstnešu funkciju, piektdien, 12.aprīlī, Vides izglītības centrā “Botania” EXIT RĪGA vēstnešu kampaņas atklāšanas pasākumā tiks sveikti pirmie 5 vēstneši - sociālos tīklos aktīvi, ar ceļošanas tematiku saistīta satura veidotāji ar vismaz 1000 sekotājiem to kontā. 

Vēstnešu uzdevums kampaņas laikā būs aicināt sekot EXIT RIGA, stāstīt par zīmolu, kā arī dalīties ar ierakstiem, kas tapuši kampaņas laikā apceļojot Pierīgas tūrisma objektus un pasākumus. Vēstnešu ideja ir, pirmkārt, informēt pašu vietējo sabiedrību par EXIT RĪGA zīmola un kanālu esamību, aicināt sekot tiem un iesaistīt vietējās sabiedrības locekļus savai dzīvesvietai tuvu tūrisma objektu atpazīstamības veicināšanā. Vietējo iedzīvotāju stāsti par tiem tuvām un labi zināmām atpūtas vietām var piesaistīt gan ar uzticību vietējā produkta vai pakalpojuma lietotājam, gan piedāvāt neierastu skatu uz tūrisma objektiem no cilvēkiem, kas tos, ikdienā iespējams apmeklē nedaudz citādu mērķu vadīti – dodoties ikdienas sporta aktivitātēs vietējās dabas takās, iknedēļas vakara vai brīvdienu pastaigās ar ģimeni, vietām, kur atgūst enerģiju pēc garas darba dienas vai ikdienā pie vietējiem ražotājiem iegādājas dāvanas sev tuvajiem cilvēkiem. Šīs vietas un objekti vienlaicīgi ir interesanti arī tūristiem. 

Vēstnešiem par viņu ieguldījumu  zīmola popularizēšanā nav paredzēts atalgojums, bet tā būs iespēja vietējiem sociālā satura veidotājiem dot ieguldījumu savu dzīvesvietas pilsētu un novadu atpazīstamības veicināšanā, kā arī popularizēt sevi caur EXIT RĪGA kanāliem. Kā pateicība un pamudinājums ceļot pa Pierīgu vēstnešiem būs reģiona tūrisma uzņēmēju sarūpētās ieejas biļetes pasākumos un objektos, dāvanu kartes atpūtas vietās, kā arī cita veida piedāvājumi un iespējas nobaudīt tūristiem domātos pakalpojumus EXIT RĪGA teritorijā.

 

EXIT RĪGA vēstnešu kampaņa tiek īstenota Pierīgas reģiona tūrisma konkurētspējas paaugstināšanas projekta “Pierīgas tūrisma reģiona konkurētspējas paaugstināšana ar ilgtspējīgiem un digitālajiem risinājumiem” (Nr. 23-00-A019.332-000002), ko īsteno biedrība Pierīgas Partnerība sadarbībā ar vietējās rīcības grupām Partnerība Daugavkrasts, Biedrība "Gaujas Partnerība", Zied zeme, Biedrība Ropažu Salaspils partnerība, Stopiņu un Salaspils Partnerība, Jūras Zeme un Pierīgas tūrisma asociācija Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam apakšprogrammā „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros.

 

Vairāk par projektu: https://ej.uz/TURISMA_SADARBIBA

 

#ExitRīga #Pierīga #apceļoPierīgu

 

Informāciju sagatavoja:
Elīna Brigmane, 28347211
EXIT RĪGA komanda